TANDSTÄLLNING

Titta vad mina tänder har förendrats. Innan allt, kunde man inte se mina undertänder när jag bet ihop. Men titta nu, man ser mina undertänder, och den ska inte av än. Jag har dragit två tänder gjort et operation. Men jag är så nöjd. Var hos tandläkarn igår och satte dit 4 nya pluppar. Nu spänner det bara lite, men de är helt okej. Vid två tiden ska jag till rebecka och kompisarna på gillfest. Ska bli riktigt kul. Kommer väl upp bilder imorn.
Var på Masiken igår på grönan. Var sjukt mycket folk och vi stog nästan länstfram i mitten. Sitter och kollar på djungelns drottning. Nu ska jag äta frulle sen ta en lång dusch, sen är det nog dags att dra sig på rebecka. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0